תושבי אופקים נכנסים לעידן המשלוחים החדש: הפלטפורמה הטכנולוגית שפיתחה חברת Done שואפת להקל על האדם העסוק של היום ולהנגיש עבורו שירותי שילוח, קבלה ושליחה של חבילות, שירותי כביסה וכן אחסון פריטים לטווח קצר וארוך – כל זאת במרחק של כמה מאות מטרים מביתו או ממקום עבודתו.
עד כה הציבה החברה בישראל 170 לוקרים במיקומים נוחים וזמינים, כגון בנייני משרדים, מרכזים מסחריים ואף מגדלי מגורים, כחלק מתמהיל השירותים החכמים לדיירים ולעובדים.
בהסכם פריסת הלוקרים החכמים של Done באופקים הושם דגש על פריסה של 14 לוקרים באופן מאוזן ברחבי העיר, על מנת שהמרחק בין כל תושב ללוקר לא יעלה על 500 מטרים. השימוש בלוקרים מתבצע לאחר הורדת האפליקציה של חברת Done, שם מקבל כל משתמש מנוי ללוקר אישי עם מחירון לחבילת שירותים.
שירותי הדואר והשילוח של DONE עובדים בשיתוף עם חברות המשלוחים הגדולות בארץ ובעולם בהן DHL, UPS, בר הפצה ועוד. חברות השילוח מיידעות את המשתמש על הגעת החבילה דרך האפליקציה, וכך יכולים התושבים לגשת בכל שעה ללוקר הקרוב לביתם, אותו יאתרו באמצעות האפליקציה בדומה לאפליקציות שיתופיות אחרות, ולקבל או לשלוח חבילות מכל מקום בעולם.
בנוסף ניתן יהיה לקבל בלוקרים חבילות של דואר ישראל באמצעות שירות של "תיבת דואר וירטואלית". עלות השירות – 10 ₪ לחבילה, או מנוי שעלותו 30 ₪ בחודש. יש להירשם לשירות באתר החברה או באפליקציה.
"רכישת מוצרים באופן מקוון הפכה לחלק בלתי נפרד משגרת הקניות בכל משק בית, ואנחנו לא נשארים מאחור", אמר ראש עיריית אופקים, איציק דנינו. "אני שמח להנגיש את השירות של לוקרים חכמים לתושבי אופקים, ושמח שלא יצטרכו לבזבז זמן מיותר בהמתנה בתור לחבילה".
"אנו שמחים לצרף את אופקים לחוג לקוחותינו ולקדם אותה לשירותים עירוניים חכמים יותר ומקלי חיים", הוסיף יבגני קנפל, מייסד Done. "זאת באמצעות הלוקרים החכמים של Done אשר חוסכים זמן ומשאבים לתושבים, ודואגים שהמשימות הקטנות של החיים יתבצעו בקלות".