גם עסקים קטנים חייבים להפנים, שהיום כל דבר שאנשים מחפשים הם עושים דרך האינטרנט.
אם אתם גרים בשדרות או בסביבה ויש לכם עסק, ואתם רוצים להתרחב, לשמר את הלקוחות שלם ולהגיע לחדשים, כל מה שאתם צריכים זה אתר מקצועי וקמפיין פרסום בגוגל.
יש לנו היום כלי שלא היה לנו עד היום והוא מחליף את דפי זהב, המלצות של שכנים וחוות דעת של חברים- יש לנו אינטרנט והיא שקופה מעין כמוה, ויש בה הכול: אינסטלטורים, נגרים, יצרני אלומיניום, חשמלאים, טכנאים ועוד ועוד.
ולא רק שיש בה הכול, יש בה גם מידע שלעולם לא היינו מגיעים אליו אם לא היה אינטרנט. יש בה חוות דעת על בעלי מקצוע, דירוגים וציונים, חוות דעת על חנויות, מוצרים, שירות. אזהרות מפני נוכלים ועוד דבר אחד חשוב שבאמת אם לא הייתה לנו רשת לא היינו מגיעים אליו וזה מחירים של כל דבר ולא רק מחירים, אלא השוואה ביניהם.
השוואת מחירים- ניצחון הצרכנים!
פעם לא יכולת לעולם להגיע להשוואות של מחירים. היית מזמין טכנאי של מכונת כביסה, ומקסימום היה לך איזה נתון על המחיר ששילמה השכנה לאיזה טכנאי אחר, ומכיוון שפעם אף אחד מאתנו גם לא העז להחליף טכנאי, הוא לא הזמין את הטכנאי של השכנה אלא את זה שהוא רגיל אליו ועל זה אומרים בדיוק כוחו של הרגל.
יכול להיות ששני הטכנאים האלה לקחו יותר מדי על השירות שהם נתנו, אבל אף אחד לא היה יכול לדעת מזה. לא היה דבר כזה השוואת מחירים גם לא בעולם המדיה הכתובה. מעולם לא פרסמו מחירים של משהו, אלא אם כן עשו תחקיר רציני ולכן גם נקבו במחירים של מוצרים.
את חשיפת המחירים של דירת, מכוניות, אופנה, מזון ועוד עשה האינטרנט, כי הוא התחיל לעשות השוואה בין מחירים ובשביל לעשות השוואה כזו הוא צריך מחירים לא?
יש לא מעט אתרי אינטרנט שהנושא שלהם זה השוואת מחירים, ובניית אתרים כאלה כרוכה גם בהמון תחזוקה.
המלצות על העסק שלכם- רק דרך הרשת
כמעט בכל אתר אינטרנט אומר מומחה של חברת בניית אתרים, כדאי להכניס קטגוריה של המלצות. המלצות זה דבר שמביא לקוחות, גורם לגולשים לסמוך עליכם ועושה לכם שם טוב.
מצד שני אם יש לכם אתר אינטרנט יש צד שני לשקיפות הזו, כי ברשת לא כותבים רק דברים טובים ואתם חייבים להיות ערוכים להתמודד עם זה.
מספיק שאיזה לקוח שלכם לא היה מרוצה מהשירות שלכם והוא יכתוב חוות דעת שלילית, זה בהחלט עלול להבריח לקוחות חדשים.
גולשים קוראים הכול, ולכן חברת בניית אתרים תמליץ לכם על קטגוריה של המלצות באתר החדש שלכם.
אתר צריך להיות נוח לגלישה!
אתר לא צריך להתנהג כמו נוסחה מתמטית אלא להיות נוח לגלישה. הוא חייב להיות ידידותי, ברור ומוכן. צריכים להיות בו כותרות גדולות שמפנות את הגולשים לכל מיני דפים בתוך האתר, כדי להקל עליו להגיע אליהם.
לגולשים שנכנסים לאתר שלכם צריך להיות ברור כבר מהרגע הראשון לאן הם הגיעו, מה אתם מציעים? מה אתם מוכרים וגם כמה זה עולה.
צריך להיות להם גם נוח לגלוש באתר. אם הוא נתקע, מתעכב, לא זז ולא מספיק נוח לגלישה, הגולשים יפנו לכם ולאתר שלכם עורף וזה לא ממש נחמד.
גוגל אגב מדרג אתרים במקומות גבוהים גם על פי פרמטרים של זמן שהייה באתר. ככל שיהיו באתרים שלכם יותר, כך הדירוג שלכם יהיה יותר גבוה, כל זה חלק מתהליך של פרסום בגוגל לאתר.