השבוע השיקה עיריית אופקים את האפליקציה העירונית החדשה, שתוכננה כדי להנגיש לתושבות ולתושבי העיר את כלל השירותים העירוניים בצורה פשוטה, זמינה ודיגיטלית.
המהלך יוצא לדרך בדיוק בשבוע שבו התקשורת עם הציבור הפכה קריטית במיוחד. תושבות ותושבים רבים כבר עושים שימוש באפליקציה החדשה לצורך קבלת מידע ועדכונים שוטפים, פתיחת פניות למוקד העירוני 106, ביצוע תשלומים, ביצוע רישומים למוסדות החינוך, מידע על אירועים, שירותים לתושב ועוד מגוון פעולות בלחיצת כפתור ישירות מהטלפון הנייד.
היישומון זמין להורדה בחנויות היישומונים (App Store ו-Google Play) תחת השם “עיריית אופקים”.
הפרויקט נהנה מתמיכת ארגון הג׳וינט, קהילת מטרווסט ועמותת נתן שמלווים ותומכים בעיר במיזמי חוסן מאז אירועי השבעה באוקטובר.
האפליקציה אופיינה ופותחה על ידי אגף שירות לתושב של עיריית אופקים, כחלק ממהלך רחב לשיפור השירות העירוני, קיצור זמני מענה, חיזוק הקשר עם התושבים, והנגשת כלים עירוניים לכל אחד ואחת גם בשגרה וגם בחירום.
ראש העיר, איציק דנינו: “עיר חכמה היא עיר שיודעת להקשיב לתושבים, לענות בזמן אמת ולספק שירותים איכותיים מבלי להעמיס עליהם בירוקרטיה. אפליקציית השירות לתושב שלנו היא צעד נוסף קדימה במהפכת השירות שאנחנו מובילים כאן בשנים האחרונות. נמשיך לשלב טכנולוגיה, נגישות ודיגיטליות לטובת חיזוק הקשר עם התושבים, ומתן מענה מהיר, זמין ונוח. אנו כבר יודעים שבשעות חירום הקשר של הרשות עם התושבים הוא הכרחי ותורם לתחושת הביטחון האישית ולכן אני ממליץ לכל תושב ותושבת באופקים להעזר ביישומון ולהיות מעודכן בכל מקום ובכל שעה״.
מנהל אגף שירות לתושב, דניאל אורי:“השקת האפליקציה העירונית היא תוצאה של עבודה ארוכה ויסודית שנועדה להפוך את השירות העירוני לנגיש יותר, אישי יותר ויעיל הרבה יותר. ראינו את הצורך מקרוב ובנינו פתרון שמאפשר לכל תושב לפתוח פנייה, לשלם ארנונה, לעקוב אחרי עדכונים חשובים או פשוט לדעת מה קורה בעיר בצורה הכי נוחה שיש. אנחנו מזמינים את כל תושבות ותושבי אופקים להוריד את האפליקציה ולהצטרף למהפכת השירות״.