מי כמו בעלי העסקים יודע שהצעירים של היום לא טורחים אפילו לצאת מהבית כדי לעשות את הקניות שלהם, בין אם מדובר על בגדים ובין אם מדובר על אוכל. הכל הרבה יותר נגיש היום, והעסקים צריכים להתאים את עצמם למצב העכשווי. סליקה באינטרנט היא אחת הדרכים הבולטות שיקדמו את העסק שלכם.
מהי סליקה באינטרנט?
סליקה באינטרנט היא רכישה של מוצר כלשהו באמצעות הזנת מספר הכרטיס ללא כל צורך בכרטיס עצמו. סליקה באינטרנט עובדת דרך דף סליקה מסוים של האתר שלכם, או באמצעות אתרי מתווכים המציעים לנו דף סליקה, כמובן שזה לא בחינם. חברת הסליקה היא חברה מאובטחת שמונעת מהנתונים האישיים שהזנתם לצאת החוצה אל האקרים למיניהם. המחיר אותו נשלם עבור שירות זה יהיה כ 2% מהיקף העסקאות. חשוב לציין, אם יש צורך גם הקמת אתר אינטרנט המוביל אל דף הסליקה, מדובר כאן על עוד הוצאה של כמה מאות שקלים בהתאם לאיכות האתר. לסיכום, תהליך סליקה באינטרנט מצריך משלושה גורמים לעבוד בשיתוף פעולה, הגורמים הם: מנגנון שירות אוטומטי של הבנק, חברת הסליקה וחברת האשראי. חברת הסליקה היא האחראית על תשתיות הסליקה, שירות הבנקים הוא המגשר בין בית העסק ובין חברות האשראי, וחברת האשראי היא זאת שצריכה לאשר את פעולת הגבייה. כיום ניתן לסלוק במספר דרכים: סליקה טלפונית, סליקה באינטרנט, סליקה על ידי קורא כרטיס אשראי, אפליקציה או חיבור תוכנה.
למה כל עסק צריך את אפשרות סליקה באינטרנט?
לסליקה דרך אתר הבית שלכם או אתר מתווך יש הרבה יתרונות. אתם, בתור בעלי עסק צריכים להגדיל כמה שאפשר את הנגישות אל המוצרים שלכם. לפניכם מספר יתרונות של סליקה באינטרנט:
- אין הגבלת זמן – כל עוד האתר שלכם באוויר, אין שעות פתיחה לעסק שלכם. עליכם כמובן לעשות אפשרות לרכישה דרך האינטרנט ללא צורך במענה אנושי. כך, גם כאשר אתם ישנים אנשים יכולים להזמין את המוצרים שלכם. סליקה באינטרנט מאפשרת לנו לפתוח את החנות שלנו ללא פסק זמן.
- קריסה – לא פעם יוצא לנו להגיע לחנות מסוימת, אנחנו רוצים לרכוש את המוצר אבל המחשב כרגע לא עובד, מה אתם עושים? ממתינים או הולכים? לכל חנות יש היום אלטרנטיבה שסביר להניח והיא די קרובה אלינו פיזית. לכן, במקרים בהם נופל המחשב, האינטרנט לא עובד וכו', כאשר הלקוח נמצא מולנו יש את האפשרות שהוא ישלם דרך הסמארטפון שלו, באמצעות סליקה באינטרנט.
- מה רע בחו"ל – אוקיי, הבנו שאנחנו צריכים להגדיל את כמות הלקוחות הפוטנציאלים שלנו, אבל כמה? מבחינת סליקה באינטרנט, כל אדם עם חיבור לאתר שלכם הוא לקוח פוטנציאלי. כמובן, צריך לסנכרן את העניין עם שירות המשלוחים שלכם. אבל ברגע שאתם פותחים חנות אינטרנטית כל אדם, מהצפון או הדרום יכול להיות נגיש למוצרים שלכם.