חידוש נוסף באגף לשירות לתושב בעיריית שדרות – עובדי העירייה יקבלו את הפניות מהמוקד ישירות לאפליקציה בטלפונים הניידים שלהם, יראו את מיקום המפגע, יוכלו לצלם וזמן הקריאות יתקצר משמעותית.
האגף לשירות לתושב, שהוקדם השנה בעיריית שדרות, ממשיך לפעול במלוא המרץ לשיפור השירות שניתן לתושבים באמצעים שונים. המוקד העירוני, עליו אמון האגף, עובר בימים אלה ארגון מחדש ומעבר למבנה חדש (אמדוקס הישן), זאת לאחר שכבר עבר לעבוד במשמרות של 24/7 וגייס עובדים ועובדות.
במסגרת ייעול השירות לתושבים ושיפור העבודה עם עובדי אגפי העירייה השונים, התכנסו השבוע עובדי אגף שפ"ע (שיפור פני העיר) במוקד העירוני לקבלת הסבר ממנהלת האגף לשירות לתושב, הילה אלימלך, על תפעול האפליקציה לעובדים.
מעכשיו, כל פניה שתתקבל במוקד העירוני עוברת ישירות באפליקציה לעובד הרלוונטי שבמקביל גם מקבל הודעת טקסט על כך שיש לו קריאה חדשה באפליקציה. למשל, קריאה על פיצוץ צינור מים תועבר ישירות לעובד מחלקת המים ולא לעובדים אחרים.
העובד יפתח את הקריאה, יראה את הנושא וגם את מיקום המפגע דרך ה"ווייז", ייגש לטפל, יוכל גם לצלם ולהעלות לאפליקציה, יסגור את הקריאה וכך במוקד יראו שהתקלה נפתרה. לעובד תהיה גם אפשרות להעביר את הקריאה לעובד אחר, במידה והקריאה הגיעה אליו בטעות.
"האפליקציה לעובדים תייעל את עבודת המוקד שיתפנה רק לשיחות עם תושבים ולא עם העובדים", אמרה אלימלך.
ראש העיר, אלון דוידי: "אנחנו ממשיכים באמצעות מנכ"ל העירייה, טל טורן, ומנהלי האגפים בשיפור השירות לתושבים כולל שיפור התקשורת עם העובדים וביניהם. בקרוב המוקד יעבור למקומו החדש ויסתיים המכרז לניהולו ובכך נסיים תהליך של רה-ארגון במוקד העירוני ונמשיך בתהליכים הנוספים באגף לשירות לתושב והכל במטרה לשפר את איכות חיי התושבים".