חודש המודעות לסרטן: מוצרים ורודים שרכישתם תרומה והעלאת המודעות לגילוי מוקדם
שבת שלום וחג שמח נשים מהממות!
הגענו כבר לסוכות מזג האוויר במגמת שינוי, אוטוטו שעון הקיץ התחלף לו שוב ונתחיל להרגיש סתיו או כבר חורף. אני אוהבת את התקופה הזו, עדיין אפשר ללבוש קיץ אבל עם נגיעות סתיו, אחרי החגים המדור יוקדש לסטיילינג לסתיו. תודה לכל המפרגנות והמפרגנים על ההפקה בלבן ליום כיפור, כבר חושבת על הפקות נוספות, רעיונות סדנאות והרבה שיק סטייל ואופנה. נשים המעוניינות לקחת חלק בהפקה כזו או אחרת אשמח לשמוע מכן.
חודש אוקטובר הוא חודש מודעות לסרטן, זה הזמן יקירות להקדיש זמן לעצמכן וללכת להיבדק, בדיקה בזמן וגילוי מוקדם מצילים חיים. כמדי שנה גם השנה ישנם מגוון מוצרים בורוד, שרכישתם היא בעצם תרומה חשובה להעלות את המודעות לגילוי מוקדם של סרטן השד. אז יקירות, מלבד החובה ללכת להיבדק רצוי וכדאי לרכוש מוצר אחד בורוד וכך לתרום למאבק במחלה. נשים רבות נלחמות במחלה ולא פעם גילוי מוקדם הציל חיים, אל תהיינה שאננות כי אי אפשר לדעת את מי זה יתפוס ומתי.
לכל מי שרוצה לתרום וגם להתחדש בפריט ורוד שווה במיוחד, הנה לפניכן אופציות ורודות:
אסתי לאודר מציעה את Pink Ribbon – סט של שפתון, צלליות וסומק בתיק איפור ורוד ומהודר 235 ₪ וסרום עם מחזיק מפתחות ותליון המעוצבים בהשראת חודש המודעות 419 ₪ המוצרים יימכרו בלעדית בסניפי רשת סופר-פארם בהם נמכרים מוצרי אסתי לאודר ו 30% מסכום הקנייה יהווה תרומה לאגודה למלחמה בסרטן.
קליניק מציעה את קרם הלחות הצהוב מסדרת שלושת השלבים Dramatically Different Moisturizing Lotion בגרסה מיוחדת וחגיגית, הכוללת מחזיק מפתחות בצבע ורוד 329 ₪ המוצר ימכר במהלך חודש אוקטובר בחנות האונליין של המותג ובחנות קליניק בקניון הזהב בראשל"צ. 30% מסכום המכירה של כל מוצר יועברו כתרומה לאגודה למלחמה בסרטן.
פול מיטשל, מציע את UNITED IN PINK! סדרה במהדורה מוגבלת של תכשירי שיער, אשר מכל מוצר שיימכר תתרום החברה 5 שקלים לאגודה למלחמה בסרטן. להשיג אצל מעצבי השיער המובילים והמקצועיים בלבד במהלך חודש אוקטובר.
אורלי – מותג הלק הבינלאומי זו השנה העשירית ברציפות את קולקציית PRETTY IN PINK המונה 3 לקים, במרקם מנצנץ, חי, תוסס ואף נושאת שמות המדברים בעד עצמם: את לא לבד! – YouAreNotAlone, תהיי אמיצה! – BeBrave ולחבק! 20% מהכנסות המכירה יתרמו לעמותת 'קאנסר-שמאנסר'. 35 שקלים במכוני הטיפוח.
טוויזרמן – בשנת 1999 יזמה טוויזרמן פרויקט מודעות לסרטן השד במסגרתו היא משיקה מדי שנה בחודש אוקטובר פינצטה חדשה בעיטור "הסרט הורוד" אשר 25 אחוז ממכירותיה מועברים לארגונים הפועלים להעלאת המודעות לחשיבות גילוי מוקדם של סרטן השד או/ו לארגונים הפועלים למציאת תרופה. מחיר: 200 שקל, במכוני הטיפוח ברחבי הארץ.
ביו סקלפצ'ר – במהלך חודש אוקטובר על כל טיפול בלק ג'ל תעביר החברה 25 % לטובת הארגון הבינלאומי הפועל למען מחקר וטיפול בסרטן השד. טווח מחירים לטיפול בלק ג'ל 125 שקל 145 שקל, ברשת מכללות ביו סקלפצ'ר ואצל הטכנאיות המורשות ברחבי הארץ.
Laline מציעה מראה אישית וורודה, עם הכיתוב: love yourself. %50 מהרווחים יועברו כתרומה לעמותת "אחת מתשע", המסייעת לנשים חולות סרטן שד וקרוביהן ופועלת להעלאת המודעות למחלה.
בובי בראון מציעה את Art Sticks, עפרון דו שימושי המשלב את הקלות של שפתון עם דיוק של עיפרון, במהדורה מיוחדת בשני גווני ורוד Dusty Pinkו- Electric Pinl 290 ₪ לזוג. 30 % מהסכום יעבור כתרומה לאגודה למלחמה בסרטן.
Obag – מותג התיקים והאקססוריז המודולריים האיטלקי מציע צמידי יד מסיליקון אשר כל הכנסותיו בחודש אוקטובר יתרמו לאירגון Pink-Is-Good האיטלקי, הפועל לחקר המחלה ומציאת תרופה למחלה.
גם ראלף לורן המעצב הנודע תורם למאבק בסרטן השד ולעמותה אחת מתשע.
ראלף לורן הפך למנהיג חלוצי במאבק נגד המלחמה בסרטן השד כאשר חברתו הטובה נפטרה מהמחלה בשנת 1990. בשם זכרה, לורן ייסד את מרכז נינה הייד לחקר סרטן השד. בשנת 1994 ראלף לורן, יחד עם מועצת מעצבי האופנה של אמריקה יזמו את קהילת האופנה הנרתמת למאבק בסרטן השד. כחלק מהקמפיין עיצב בעצמו ראלף לורן חולצת טי-שירט ייחודית שמטרתה לסמל את המאבק במחלה, ובעצם מכירתם גייס מעל ל – 30 מיליון דולר.
בשנת 200 ראלף לורן ייעד את הסמל הקלאסי של פולו, סוס פוני, עבור קמפיין הפינק פוני ושלח את הדוגמנים למסלול התצוגה בלבוש חולצות פינק פוני. המהלך שידר לעולם יוזמה עולמית חשובה בתומכת במאבק נגד המלחמה בסרטן. אז נולדה קרן הפינק פוני.
קרן הפינק פוני של ראלף לורן היא מאמץ פילנתרופי בעולם במאבק נגד מחלת הסרטן. הקרן תומכת בתוכניות לאבחון מוקדם, חינוך, טיפול ומחקר ומוקדשת לליווי החולה וטיפול איכותי לקהילות חלשות שלא יכולות להרשות לעצמן את הטיפול.
השנה זו השנה ה – 16 שבה נערך מסע קמפיין פינק פוני ובמהלך חודש אוקטובר 2016 חנות הדגל של פולו ראלף לורן, מקבוצת סקאל, תשתתף בקמפיין העולמי ותתרום מכל רכישת פריט לבוש מקולקציית הפינק פוני 25 % לעמותת אחת מתשע.
אז באמת ישנן אופציות רבות. פריט אחד לתרומה, בדיקה אחת וזהו. אל תוותרי לעצמך ועל עצמך.
חיבוק לכולכן יקירות.
אז זהו בינתיים ועד הפעם הבאה אתן מוזמנות לפנות אליי לייעוץ אישי או לייעוץ קניות לסדנת סטיילינג לכבוד כל אירוע או סתם כי בא לך להתפרע עם החברות .