תושבת העיר, קרולין בוניאל, תקפה בפוסט חריף את חברת "עמיגור", שאחראים על הבית בו היא גרה, לאחר שאלה לטענתה אינה דואגים לטפל בבעיית העובש המתפשט בביתה, דבר שגורם בין היתר לקשיי נשימה קשים לילדיה הקטנים ולבעלה
למערכת "שדרונט" הגיעו תמונות קשות לפני כיומיים, המציגות את הסיוט בו מתגוררת משפחת בוניאל בעיר. בתמונות רואים היווצרות אדירה של עובש בכל קירות הבית, היווצרות של ירוקת ורהיטים וחפצים רבים ש"נדבקו" בעובש ויצאו מכלל שימוש. לפני כיומיים החליטה אם המשפחה, קרולין בוניאל, להרים את הכפפה ובפוסט ארוך ותקיף בפייסבוק תקפה את חברת "עמיגור" וגוללה את השתלשלות האירועים ואת הבעיה בפניה היא ניצבת יחד עם בעלה וששת ילדיהם הקטנים.
"בדרך כלל אני לא משתפת מה קורה בחיים האישים שלי אבל הגיעו מים עד נפש!!! תשע שנים שהשכרתי בתים עד שהגיעה הזמן להילחם על בית משלי כי שהמשפחה מתרחבת כל שקל חשוב!", פתחה בוניאל את הפוסט התקיף. "התחלתי תהליך לקבל בית מ"עמיגור", רצתי למלא מקומות נלחמתי בשיניים ואחרי כברת דרך ארוכה קיבלתי את הבית שלי ואם נדבר תכלס, בית שאמרו לי 'אם תסרבי לקחת אותו לא תקבלי בזמן הקרוב בית אחר' אז הסכמתי! בית ארבעה חדרים קומה רביעית. כן עם ארבעה ילדים אז.. ברוך ה' עכשיו שישה. אז קיבלתי את הבית, העברנו דברים והינה דף חדש בית "שלנו" נגמר עידן השכירות אפשר לנשום לרווחה. הבעיה שלי מתחילה עם העובש שיש! סיוט גיהנום! עובש שמתפזר לכל הבית ממש איפה שהילדים ישנים, למיטות שלהם!! ומה לא. חדר שינה שירותים ! הכול!!! פותחת כל יום חלונות שיכנס אויר לחדרים ולא עוזר. כל יום מוצאת את עצמי פאקינג מנקה שמה חלילה הילדים שלי לא יהיו חולים כי עובש זה מחלות!!! וה' ישמור. מתקשרת לעמיגור מבקשת שיטפלו בזה וככה עובר שבוע שבועיים חודש וכלום. שולחים בחור עם חומר מסוים של 30 שח שכל אחד יכול לקנות ולהתיז שלא עוזר בכלל. מרססים בשירותים ואחר כך צובעים וזהו וחוזר לאותו מצב של עובש מה עם החדרים? מה עם השאר? למה הזלזלול הזה? פונה לעמיגור ומחרטטים אותי עם כל מיני דברים נמאס לי כבר! העובש הזה פוגע לי בילדים פוגע בנו חודר לי לארונות מוציא ירקת, הורס לי בגדים של הילדים בציוד שלהם! עד מתי הזלזול???. כבר הרמתי ידיים אם הייתי יודעת שככה יהיה לא הייתי נלחמת לבית מהממסד הזה. כי אשכרה לא אכפת להם!" תיארה בפוסט בתסכול.
בשיחה טלפונית עם 'שדרונט' המשיכה קרולין בקו התקיף, וניכר ייאוש רב בקולה. "לא אכפת לאף אחד ממני, הם מביאים אליי מישהו כדי לצאת לידי חובה ולא בשביל לטפל בבעיה. כל פעם מישהו בא אליי, מתיז חומר, צובע וזה חוזר כל פעם מחדש, למה לא פותרים את זה?" כעסה בוניאל.
מערכת "שדרונט" החליטה להרים את הכפפה בניסיון לעזור לקרולין ובני משפחתה ופנתה לחברת "עמיגור" וזו מסרה מטעמה: "בדירה המדוברת נעשה שיפוץ מקיף בהשקעה של עשרות אלפי שקלים הכוללת בין היתר גם החלפת תשתיות מים, חשמל, מטבח חדש, ריצוף צביעה ועוד וכן בוצע איטום לגג הדירה בהשקעה משמעותית נוספת. לאחר סיור ביקורת שגרתי בדירה לפני מספר שבועות בידי אנשי המקצוע של החברה, התבצעו עבודות איטום נוספות לפני החורף. בסיור ביקורת נוסף שנערך השבוע התגלה שישנו מקור רטיבות נוסף בתקרה אשר גורם למוקדי עובש. לאחר התייעצות עם גורמי המקצוע, הוסבר לדיירים שכדי לטפל בבעיית העובש, יש להמתין עד לייבוש התקרה ולאחר מכן ניתן לטפל בבעיה באופן יסודי. עובדי החברה במעקב צמוד והנושא יטופל בתיאום עם הדיירים, כאשר מקור הרטיבות יתייבש לחלוטין".