עוברים למשרד חדש או פשוט רוצים לרענן את הריהוט והעיצוב במשרד שלכם? הגעתם למקום הנכון. במאמר זה נלמד איך להתאים ריהוט משרדי בהתאם לחלל שברשותכם.
איך לבחור ריהוט משרדי?
דלפק כניסה
דלפק הכניסה הוא הדבר הראשון שהלקוחות שמגיעים אליכם שמים לב אליו, והוא נועד כדי שאפשר יהיה לקבל את הלקוחות באופן מקצועי ונוח. ולכן, חשוב שיהיה לכם דלפק כניסה, וכדאי מאוד שתבחרו בדלפק כניסה מתאים. בהקשר זה, כדאי שתדעו שדלפק הכניסה אמור להיות גבוה מספיק כדי להיראות מרשים, אך לא גבוה מדי, כדי לאפשר קשר עין.
עיצוב משרדי OPEN SPACE
אם אתם רוצים לעצב משרד הממוקם בבניין משרדי OPEN SPACE, חשוב מאוד שתיקחו זאת בחשבון כאשר אתם בוחרים ריהוט משרדי חדש. למשרדים הנמצאים בחללי עבודה משותפים, כדאי לבחור בשולחן ובכיסא מנהלים איכותיים, כדי לגרום לחלל העבודה להיות פרקטי יותר, אך גם בכאלה שאינם יקרים מדי.
החלק החשוב ביותר: כסאות למשרד
הכיסאות במשרד שלכם הם ככל הנראה הריהוט המשרדי החשוב והקריטי ביותר. כיסאות איכותיים למשרד אמורים לאפשר ישיבה נוחה ויציבה במשך שעות העבודה הרבות. ואם הכיסאות אינם טובים ואינם מותאמים מספיק לישיבה בזמן העבודה, הם יכולים לפגוע בבריאות, ולהוביל לכאבי גב או לכאבי מפרקים. בנוסף, בחירת הכיסא יכולה להשפיע על ההספק ועל האיכות של עבודתכם. ולכן, חשוב מאוד להשקיע על כסאות משרד איכותיים ונוחים, בעלי משענת אורתופדית.
ואל תשכחו להתאים את כסאות המשרד לחלל. למשל, אם המשרד שלכם קטן, הסתפקו בכיסא נוח אך שאינו גדול מדי, וזאת כדי שהכיסא לא יתפוס יותר מדי מקום, ובשביל שאפשר יהיה לעבור ולהתהלך במשרד בקלות.
בחירת שולחן עבודה מתאים
שולחן העבודה שלכם חשוב לא פחות מכיסא המשרד שלכם. וגם הוא – כמו הכיסא – יכול להיות בעל השפעה על הבריאות שלכם, ועל הפרודוקטיביות והאפקטיביות של עבודתכם. ולכן, כמובן שיש להשקיע מחשבה גם על בחירת שולחן העבודה למשרד בצורה נכונה.
עליכם לבחור בשולחן שאפשר לשבת לידו בנוחות ולעבוד עליו ללא בעיות. כלומר, כך שיהיה לכם מספיק מקום לידיים, למחשב, ולשאר הפריטים שאמורים להימצא על שולחן המשרד שלכם. בנוסף, חשוב לבחור בשולחן שלא יתפוס את כל המקום במשרד, ובכזה שישאיר מספיק שטח למקומות הישיבה של הלקוחות שישבו מולכם במשרד.
מקומות אחסון
חוץ מכל מה שדיברנו עליו קודם, כדאי מאוד שתדאגו לכך שיהיו לכם גם מספיק מקומות אחסון – כמו מגירות, קופסאות, מדפים, ארגוניות לכלי כתיבה ולכרטיסי ביקור וכו'. וזאת כדי שיהיה לכם מספיק מקום לשמירת כל החפצים שלכם, ולארגון נוח של כל הניירת והמסמכים שלכם. אחרת, פשוט לא יהיה לכם היכן לאחסן את כל הציוד המשרדי שלכם, וכנראה שהמשרד ייראה מבולגן למדי.
וטיפ אחרון לסיום: הוסיפו תמונות או תעודות ממוסגרות אם הקירות נראים ריקים מדי, ותשקלו לשלב גם שטיחים כדי להנעים את האווירה במשרד.